tisdag 11 september 2007

Fast i Moseböckerna

Så har man då inlett en ny karriär. Studentens. Till förhoppningsvis både nytta och nöje. Men till förfång för bloggandet. Det har som synes varit lite tyst ett tag. Dels beroende på att jag för att använda ett gammalt ord, varit avsidestagen. (Se inlägget .. en något mindre Sven) Dels också för att jag inlett studier på distans vid THS. Gamla testamentets exegetik och Nya testamentets exegetik står på schemat den här terminen.

Spännande vill jag lova. Får se vad den allt annat än studievana skallen mäktar med.

1 kommentar:

K sa...

Jag hoppas att du lyckas bättre än jag på kunskaper i NT & GT. Har fortfarnade 4 poäng NT kvar av de 40 poängen i religonsvetenskap. Men som en vän i Umeå sa till mig "den som spar den har" Säg bara till om det är några böcker du vill låna...
/Kerstin